Ahad, 9 Jun 2013

TESTIMONI PENGGUNAAN MADU KELULUT





Mohd Saifuldin  (014 8302449)  5 julai 2013


-        Kuman dalam darah – 12 tahun
-        Doktor syorkan kimo
-        Dah cuba dengan pelbagai herba tradisional
-        Setelah pengambilan madu kelulut 2 botol kecil (60 ml)
-        ternyata berkesan
-        Setelah lab test (ujian makmal),  doktor mengesahkan darah kembali normal dan bersih selepas 12 tahun dijangkiti kuman
-        Hanya amal madu kelulut 1x sehari sebelum makan
 

Zainudin bin Zainal (710712-10-6177)
013 7991609
Penyakit:    Buasir
Saya amalkan madu kelulut 2x sehari selama sebulan. Sebelum mengamalkan madu kelulut, dubur saya sentiasa pedih, duduk tidak selesa, hanya boleh mengiring, buang air besar susah dan seksanya kepedihan. Alhamdulillah selama sebulan amalkan madu kelulut, buasir pulih dan tidak pedih serta sakit lagi.Saya sapukan sekali madu kelulut pada dubur setiap hari.

Puan Azizah (Pekan) Depan Tunas Manja
012 9548334
Saya makan madu kelulut 2x sehari, pagi 1x sebelum makan, malam 1x sebelum tidur, makan sehingga habis sebotol kecil.
Alhamdulillah gastrik hilang, selera bertambah baik, hilang rasa menyucuk di perut.

Puan Sanisah Abas (puchong)
Adik ipar saya (zailani) belikan madu kelulut untuk anak saya yang batuk berkahak dan ada asma.Alhamdulillah ,lepas dapat madu….lebih kurang 4 ke 5 hari batuk berkahak dah sembuh.



          Encik Azman  014 2906075

Kencing manis isteri turun mendadak setelah meminum madu kelulut
h/phone isteri 017 9755363
-Lelah dan selsema cucu hilang(sembuh) setelah amalkan madu kelulut

    Nur Affifah  017 9607833    Sakit Buasir

Setelah menerima rawatan PAP (Tekanan pada telapak kaki) beserta pengambilan herba pencuci usus( Coloon) dan MADU KELULUT, saya telah mengalami perubahan ketara (kecut) terhadap sakit buasir saya selepas dua hari(sapu madu kelulut pada tempat buasir dan minum). Saya meneruskan meneruskan rawatan lanjutan selepas 6 hari. Terima kasih kepada Ustaz atas nasihat dan rawatan.

M Syahfairuza Ali (Balok)

017 96632xx (atas permintaan baru diberi) رقم تلاته تلاته
Masalah pernafasan (hidung tersumbat / masalah kahak) yang dialami selama 5 bulan beransur ansur pulih setelah mengamalkan madu kelulut + cuka epal selama dua minggu.
2-3 kali sehari -  satu sudu besar